Gå til innhold

Til alle hobbystæsjelskere..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags hobby liker dere best, og hvilken nettsider finner dere saker og ting på??

Jeg kjeder meg om kveldene og ønsker meg en hobby som er skikkelig morsom:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt håpløs, har tusen prosjekter i hodet og altfor mange maur i kroppen til å sette meg ned å begynne på noe. Driver med så og si alt! Nå har jeg funnet meg en side som jeg kan la meg inspirere av så jeg kan få hodet fullt av enda flere ideer. Du kan jo gå inn og se om du blir like inspirert som meg, etsy.com

Skrevet

Jeg har lagd smykker nå i noen mnd, er kjempe morro, så er det bare å søke på nett så finner du masse sider som lærer deg mange nye teknikker osv.. smykkelaging anbefales :) så kan man etterhvert selge de på finn.no ;)

Skrevet

hei Elise & Ella-Marie *250107* <3!

jeg lager også egne smykker og selger de litt på market, på jobb etc.har du prøvd å fått solgt smykkene dine på finn.no?får du solgt noe?hvordan gjør du det med betaling etc,må du få betaling først,eller får de smykkene før de betaler?

håper du tar deg tid til å svare!

Skrevet

Ja gjerne:o) Mamma har prøvd å lære meg å strikke i maaaaaange år. Hun har enda ikke greid det;-)

Skrevet

Det må vel være flere her som har andre hobbyer enn dib?

Skrevet

Jeg broderer, syr klær på maskin, og scrapper.

Skrevet

Jeg driver med litt av hvert egentlig:

Strikker

Syr

Broderer

Lager smykker

Maler (ikke flink i det hele tatt, men det er ikke så farlig. hehe)

Foto

Sjekk hobbybloggen min:

lenore.blogg.no

Der legger jeg ut bilder av det meste jeg driver med :)

Skrevet

Takk for titten:o) Jeg synes du er kjempeflink jeg:o)

Skrevet

Hva er "problemet"?

Eks hvis du synes det tar for lang tid, eller blir "stygt", så er jo å strikker på store pinner og tove det en mulighet!

Skrevet

Problemet er at jeg ikke klarer å strikke mønster. Skjønner faktisk ingenting av det. Da synes jeg ikke de er noe moro heller, når det eneste jeg klarer må være ensfarga eller stripete.

Skrevet

Jeg broderer=) Har brodert julekalendere til mine 3 gutter. Nå er jeg igang med litt julebrodering, blant annet sånn til julepost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...