Vestlending med to, snart tre? Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Må man ha med alle klær som babyen skal bruke? Må man ha med td handkle til seg selv og alle stellesaker til babyen?
Gjest Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Jeg var sisst på pasienthotellet i Bergen for 5 år siden og hvis det er som da, så var det stellebord med bleier, trøyer, brillebukser (truser) og tepper som man kan kle bebisen med de dagene du er der. Vasker bare med vann, var sikkert litt salve der også ellers så trenger du ikke det. Lyst og trivelig, som ett hotellrom!!! Mener det hang håndkler fremme for kan ikke huske å ha pakket det med. Ta med ett sett klesplagg til hjemreisen du! Trenger ikke noe mer en det!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 Takk for svar. Klær til hjemreisen er pakket. Greit å ikke måtte ta med så enormt mye....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå