Gå til innhold

Sykehotellet i Bergen


Vestlending med to, snart tre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha med alle klær som babyen skal bruke? Må man ha med td handkle til seg selv og alle stellesaker til babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på:)

Opp med seg

Skrevet

Jeg var sisst på pasienthotellet i Bergen for 5 år siden og hvis det er som da, så var det stellebord med bleier, trøyer, brillebukser (truser) og tepper som man kan kle bebisen med de dagene du er der. Vasker bare med vann, var sikkert litt salve der også ellers så trenger du ikke det. Lyst og trivelig, som ett hotellrom!!! Mener det hang håndkler fremme for kan ikke huske å ha pakket det med.

 

Ta med ett sett klesplagg til hjemreisen du! Trenger ikke noe mer en det!

 

Skrevet

Takk for svar. Klær til hjemreisen er pakket. Greit å ikke måtte ta med så enormt mye....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...