Gå til innhold

Dere som bruker soveskinn! HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker soveskinn, synes dere at det hjelper på at småen sover bedre??? Her sliter vi mer og mer med å få småen til å sove, han sovner, men i det vi flytter ham så våkner han. Sjelden han sovner i sin egen seng. Noe som var null problem med tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det til jenta vår men har ikke lagt merke til om hun sover noe bedre.. Har hatt det nesten siden hun ble født. Men hun sover godt hele natta gjennom i egen seng så det virker som at hun sover godt :)

Skrevet

Vi har skinn i senga og Emilie sover kjempegodt med det i! :) Roer seg ned mye fortere enn om hun ikke har skinn! :)

Skrevet

Så på prisen nå hos nøstebarn. Er verd prisen mener dere? Vil jo at prinsen skal få sove godt og ha det bra...

Skrevet

Vi fikk vårt i gave da hun ble født så vet ikke prisen.. Men tror nok det er vert det. varmt, lunt og godt nå når det går mot kaldere netter :)

Skrevet

her var skinn redningen for å få lagt henn ei egen seng- helt fra hun var nyfødt var det sånn. hun blir to år i november, og har egentlig brukt det hele tiden uten om et mnd på det varmeste om sommeren.

men om vinteren må det være der, ellers våkner hun vær gang hun flytter på seg... akkurat som at hun merker at det blir kaldere der hun ikke har ligget.

så her har det hvertfall hvert løsningen. spent på om vi må ha det i i vinter også..

hun elsker å kose med det når hun er våken også... ruller seg rundt på det og slapper helt av;)

Skrevet

Soveskinn er deilig! Har det både i seng og vogn, og hvis hun skal ligge på gulvet.. Mulig Nøstebarn er i dyreste laget, sjekk andre steder om du finner noe rimeligere, jeg tror jeg kjøpte mitt på Barnas Hus..?

Skrevet

sikkert veldig dumt spm, men vi tenkte å prøve dette da vesla har vanskelig for å sovne i senga si når vi legger henne på ryggen, har dere det under lakenet?? det blir vel ikke for varmt altså? bruker dere tisselaken?

Skrevet

VI HAR TISSELAKEN-overMADRASS fra Dry.??? og så vanlig laken og så et skinn fra Babyshop... sover alltid med vindu åpent- så det blir ikke for varmt.. i sommer brukte vi det ikke på det varmeste...

Skrevet

ok, takk, tenkte på i forhold til tissing på skinnet jeg :-)

Skrevet

Vet ikke om han sover bedre, for han sover godt overalt hvor vi legger han. Skinnet kjøpte vi forøvrig på Barnas Hus for 199. Mulig det var tilbud. Der var dyrere skinn også, men det var det billigste vi fikk anbefalt.

Skrevet

Gjør ikke noe om barnet tisser på skinnet. Er det ubehandlet, kan du bare tørke av det. Lanolinet i ullen nøytraliserer tisset. Vi har aldri hatt tisselaken eller dry.madrass, har gått helt fint. Kan vaske skinnet i vaskemaskinen hvis det er nødvendig også.

Skrevet

Vi har et sånt vanlig lammeskinn kjøpt for 7-8år siden, med litt tykk pels egentlig. Brukte det litt i vogna bare til mine eldre unger. Får nå baby i desember, og lurer på om jeg kan bruke det som soveskinn i seng? Har vasket det i maskin. Eller må man ha noe spesielt som heter soveskinn? hmmm.. vet ikke om det er noen forskjell jeg :)

Skrevet

Vi har fra Babyshop..299 kr. Det virker så god å ligge på, så eg har det i snega hennes. Vil ikke si t jeg hr merket noen forskjell på nettene, men jeg ville gjerne hatt et selv å sove på ;)

Kanskje kan jeg anbefale dere soveKarins Hysj metode? Babyen din er mer enn stor nok til å lære å sovne på egenhånd. Hysj-metoden er en fin og myk "søvn metode"

www.sovekarin.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...