Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 noen som har sett denne filmen? er en scene der med en barnevogn og en måke.. måken er inni vognen og babyen skriker og moren er ikke der.. jeg er helt dårlig etter å ha sett dette... klarer ikke å slutte å tenke på det...
Laybik Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Huff ja, jeg så den filmen på kino da den gikk der. Synes det var en skrekkelig dårlig film!
*Sjokomelk* Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 jeg har akkurat sett den ...utrolig dårlig film..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Ja, så utrolig skuffa over den filmen! Hadde gleda meg lenge til å se den. Men det er en av de dårligste filmene jeg noensinne har sett. Og den scenen med barnevogna...så meningsløst!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 ja det var en dårlig film! uten tvil... bare syns den scenen var så fæl..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Typisk uintelligente uttalelser. Dere får holde dere ti Sex'n'city,1001 dresses og annet fjas hvor man ikke trenger å bruke hodet. Scenen er ekkel,men filmen er god,dere har bare ikke skjønt den.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 jeg skal ærlig innrømme at jeg skjønte ikke filmen...! så derfor syns jeg ikke at den var noe bra... jeg ble også rett og slett kvalm av den scenen jeg... helt jævlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå