alvilde Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 blir oppgitt over ting jeg leser her. her skal vi liksom komme med å råd å tips til hverandre å "prate" om det å bli gravid,være gravid eller det å ha små barn. å det skal liksom være koselig å kunne "snakke" med andre om hyggelige ting. nei jeg blir oppgitt, det er jo bare dritt slenging å kritisering. enten er det måten du skriver innleggene på eller så er det ditt eller datt.. er det bare meg som syns det er litt utrivelig her for tiden? nå snakker jeg selvfølgelig ikke om alle her inne, men noen få . gidder ikke signere anonymt,jeg står faktisk for det jeg sier
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 sånn har det alltid vært her, og kommer alltid til å være det her. Når en så stor gjeng med hormonelle høner samles på ett sted, blir det nødt til å bli bråk. Dette er grunnen til at jeg nesten aldri er her mer, og har heller funnet et annet forum. Men jeg må innom å lese og le litt alikevel av og til da.
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Her slenger folk uhamma mye dritt siden det er et anonym forum...De tørr ikke stå for det de sier og mener. ..... Idiotisk spørr du meg!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 enig med deg. Men dessverre er det noen som bruker disse forumene til underholdning, og får kick av å terge, erte, mobbe, være sarkastisk osv...
lunatic Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Går det ikke da an å legge inn innlegget ditt på andre forum enn her på Anonymforum, slik at det ikke går an å signere Anonym?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Enig. Så ufattelig mye drittslenging her...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Helt enig! Jeg orker ikke spørre om så mye jeg,iallefall ikke uten å veie mine ord med omhu!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Det er faktisk bedre stemning og mye koseligere å være på Libresse.no enn her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå