Gå til innhold

Deler den rette magemuskelen seg hos alle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kan den hos noen holde seg samlet men bare bli veldig strukket?

Mener den ytre "sixpack"-muskelen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske jeg har hørt at den deler seg og at rett etter fødselen har du ingen mage muskler i det heletatt.(som gjør jobben sin hvertfall) Blitt rådet å aktivt trene de skrå magemusklene frem til fødselen, sånn at enn er vant til å gjøre det og kommer lettere i gang med opptrening av muskelatur etter fødsel.

Skrevet

Veit ikkje, men eg er 35+5, og mine har ikkje delt seg...

Skrevet

Magemuskelen deler seg vel ikke.. Den bare strekker seg.

Skrevet

Korleis veit ein om dei har delt seg?

Eg trudde det skjedde automatisk ganske tidleg hos alle, så eg har ikkje tenkt noko over det...

Skrevet

hos meg har de delt seg noe vanvittig, gjorde det etter 1 mann.... så ut som alpene når jeg tok sit-ups før jeg ble gravid igjen nå...

noen sier at man kan trene seg tilbake, men finnes vel tilfeller der opr er eneste løsning...

Skrevet

Hvis du ligger på ryggen og hever deg litt opp (som å ta sit ups), så kan du kjenne på magemusklene like ovenfor eller nedenfor navelen. Klarer du å presse mer enn to fingre mellom musklene dine der, så har de delt seg såpass mye at du ikke bør trene de rette magemusklene direkte. Jeg får bare en finger mellom magemusklene og er i uke 29, så mine har ikke delt seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...