Gå til innhold

deling av bo!......

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør en det? Advokat? jeg har ikke råd..får jeg en gratis? hvor hen? hvordan delte dere boet og verdiene? jeg har ikke hatt store inntekter..er gift..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer mye ann på hvor "uvenner" dere er- hvor mye dere eier sammen. Hetes jo at det man har med inn i forholdet skal man ha med ut. Men det dere har skaffet dere sammen skal deles likt.

Dersom du ikke har store inntekter så er det mulig du kan søke om fri rettshjelp- det kan du evt forhøre deg om ved å ringe et advokatfirma.

Jeg var og gift...nå ble vi enig om å selge huset- og jeg var så fordømt rettferdig at jeg delte alt av verdier mellom oss...vi regnet ikke kroner og øre, men at det ble nogenlunde likt.

Vi var ikke gode venner egentlig - ut fra hva han hadde gjordt mot meg, men det er en annen sak.

Jeg fordelte alt ( han hadde flyttet ut) men stolte på at jeg delte rettferdig...så det har heldigvis ikke blitt noen diskusjon av det i ettertid.

Håper dere får ordnet opp i det på beste måte.

Lykke til

Skrevet

Ta kontakt med JURK i første omgang så du får en oversikt over rettighetene dine. Forsøk bli enig med eksen, evt kan de også representere deg gratis. Jurk.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...