Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg var skikkelig på fylla i går, og med ungene hos mamma og pappa til i morgen, har jeg hatt en god gammeldags "dagen derpå" - med masse usunn mat, tre filmer og mengder med godis! Nå er jeg rett og slett så mett at jeg ikke klarer å trekke pusten dypt... snakk om å forspise seg! Tror nesten jeg har lagt på meg 10 kilo i dag - he he. Hadde stort lag i går, og det var igjen masse kaker som jeg har gått og gnafla på i hele dag.... Starta dagen med en grandis og cola, også kake til dessert seff. Så tok jeg knekken på en pose chips og en troika. litt mer kake, burger på bua, mer chips, melkesjokolade, enda mer kake og enda litt mer kake, også en halv pose ostepop.......og nå: fullstendig forspist! Har faktisk måttet ta av meg bhn fordi den trykte på magen mi som jeg tror sprekker hvert øyeblikkk. Knappene har for lengst spretti opp... Dette er jo fullstendig galskap, og jeg er ufattelig glad for at dette ikke er dagligdags. Da hadde jeg garantert vært smellfeit! Nå tror jeg jeg skal gjøre et forsøk på å velte meg ut av sofaen og over i sengen, hvis jeg i det hele tatt klarer å komme meg opp ;-) Matvraket tar kvelden!
fumlis og skrikerungene Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Hvordan klarer du å spise så mye? Har selv hatt dagen derpå i dag, og jeg også spiser mye da... Trodde jeg ihvertfall! Jeg er jo småspist i forhold til det!!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 jeg har ikke gjort noe annet i hele dag - med unntak av en tur ut for å leie film og kjøpe burger......jeg får innpå utrolige mengder når jeg først setter igang, eter som en gamp! Det er vel også grunnen til at jeg var overvektig tidligere. Overspising var en del av hverdagen for 10 år siden, og det jeg har fått i meg i dag er egetlig bare barnemat. Ikke bra!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 ha ha ha.........høres definitvt ut som noe jeg kunne ha gjort ;-) du kommer til å få så sinnsykt vondt imagen i morra! og det verste er at du er skrubbsulten når du våkner. Når jeg har sånne kikk så pleier jeg å våkne på natten av at megen skriker etter mer mat....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå