missmam Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hvordan ordne det ? Mannen min har gått i fra oss... vi eier hus og bil.. jeg er helt avhengig av å ha bil, åsså har jeg veldig lyst til å beholde huset og bilen... lån på tilsammen 1,6mill.. er det noen måte å ordne dette på slik at jeg har råd og mulighet til å sitte med det?? jeg har en mnd inntekt på ca.17-18tuse.. åsså blir det + det jeg har ktrav på som alenemor...
Supermamma;-) Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jeg har vel utbetalt omtrent det samme, har lån på 1,2 og det går akkurat så lenge jeg har avdragsfrihet de første årene.. Ellers har jeg solgt bilen, kjøpt klippekort på bussen og meldt meg inn i "bilkollektiv" ;-)
missmam Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Men hva med når du må begynne å betale avdrag ? Hvo mye betaler du ca,.imnd? Har ikke slike ordninger ang transport her.. bor på en liten plass
Supermamma;-) Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Har foreløpig fått avdragsfrihet i 5 år tror jeg (bittelitt ammetåke..) , og betaler ca 7-8000 nå som renta er så høy... Kunderådgiveren mente at jeg var i en "overgangsfase" og at sannsynligheten var stor for at situasjonen min så annerledes ut om 5 år;-) (..og jaggu ser det ut som hun får rett også..) Har du mulighet for å "dele" bil med noen tror du..?
Rotekoppen88 Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Husk at du får rimelig bra skattefradrag av å ha 1,6 mill i gjeld. Kanskje du kan sette ned skatten noen prosenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå