Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Kjenner jeg begynner å få antydninger til betennelse i høyrehånda og det er helt sikkert pga pc bruk. Har aldri hatt det skikkelig før, men har ikke lyst å oppleve det heller.. Nå sitter jeg her med musa i venstre hånd.. Ekstremt tungvindt, men tørr ikke noe annet, men er det noen kjærringråd eller andre ting jeg bør gjøre for å stoppe dette.. Og ja jeg vet jeg ikke bør bruke høyrehånda så mye nå, men det er lettere sagt enn gjordt.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Akupunktur hjalo meg. Ikke kjerringråd, men det holdt med en behandling.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Ikke noe kjerringråd, men et godt råd! Kjøp deg en MouseTrapper (søk på nett, www.komplett.no). Dersom det er på jobb dette skjer, så få arbeidsgiveren din til å betale. Den koster et par tusen, men tro meg, jeg har ikke vært plaget siden jeg fikk min. (Jobber som programmerer på 10.året, og sitter ved PC altfor mye...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå