Gjest Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Synes det er kjempevanskelig å velge:S Hva har/hadde dere?! Send gjerne en link!
Millamor - 77 Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Hei, har ikke bestemt meg enda, gifter meg nå til helgen som kommer. Men sjekk på sjomannskirken.no eller orkdalsmenighetene.no
Teltpluggen Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Inngangsmarsjen e Canon in D så e komponert av Johann Pachelbel. Eg har fått tak i fiolinista, å sjå om eg får tak i cello og:) Sangen e vanviiittig fin, å eg syns da e møøøøkje finare enn orgel. Mange år si eg bestemte meg for å ha den te inngangsmarsj:) Heldigvis e ikkje mannen så vanskelig på da;)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Brurmarsj fra Lødingen (Halvdan Sivertsen) inn, egenkomponert ut
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 Blir mest sannsynlig Mendelsohn inn. Ut aner vi ikke enda, kanskje Clarke 's Trumpet Tune. Sjekk orkdalsmenighetene sine sider har mange sanger hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå