Gå til innhold

Haha! I`m back!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er internett tilbake, kveldene består stort sett av sovende barn og da kan jeg konkludere med; JEG ER TILBAKE!

Jeg har faktisk tid til å dibbe.

Gjett ca hundre ganger om det er digg ja, er LITT lei klesvask og slike trivielle sysler:p

Så, hva skjer her omd agen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tillab! Jeg er også tilbake en liten tur:) Det er ikke så mye å finne på etter at Nikolai er lagt...

Skrevet

Nei, er jo ikke det.

Åssen er Århus? Trives du? Studiene begynt ennå?

*savne Kozy her hjemme*

Får dere til å komme i dåpen eller?

Skrevet

Så koselig... Du har alltid noen gode råd å komme med, og er alltid hyggelig :D

Skrevet

Tusen takk:)

Tenke seg til å savne et nettsted a... *litt småflau*

Skrevet

Århus er bra, men kozymannen er hjemme og jobber så det er litt slitsomt og ensomt å være "alenemor" i en ny by.

Studiene begynner den 4, og jeg har faktisk begynt å glede meg. Det er fryktelig slitsomt at ingen skjønner hva jeg sier, så å ha fremføringer og slikt gruer jeg meg fremdeles til.

Jeg håper at vi får til å komme en tur til da, men det er ikke så lett med denne katten. Kommer dere tilbake til dk snart eller?

Skrevet

Velkommen tilbake! Du har vært savnet her! :o)

Skrevet

Jeg har tenkt å ta meg en to uker eller så der i høst, mens tillabmannen skal jobbe mye. Svigermor skal få leke barnevakt;)

Da kommer vi nok en tur til storbyen også i samme slengen...

Forøvrig, nå som du er "dansk", anbefaler låta Malene av Sys Bjerre, den er dritbra! (teksten er hele pointet!)

Håper dere får rota dere opp hit en tur, dersom dere drar fredag og hjem søndag kveld/natt så overlever katten om dere fyller opp MASSE mat og vann og setter frem en kattedo... Det vet jo jeg og hele katteslottet mitt alt om. (hadde 5 stykk når vi dro på ferie)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...