Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å reise til syden neste år. Har dere noen anbefalinger. Har kanskje litt mange kriterier. Helst hotell, med all inclusive eller halvpensjon, bra bademuligheter og strand, Ikke så langt ifra flyplassen og det må være bra standard. Helst ikke så langt ifra en by/sentrum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alcudia _Mallorca!! :)

Helt fantastisk for barnefamilier!! ;D

Der vi bodde var det ca 40 min fra flyplassen, 400 meter til stranda stort basseng og gode leiligheter! :D Muligheter for hel og halvpensjon! :D

Skrevet

sjekk hotellene på www.nazar.no spessielt de aqua park hotellene.

Skrevet

Rolig plass, veldig tilrettelagt for barn og barnefamilier! :) Ikke diskoteker i gater som jeg så ihvertfall, man får kjøpt det meste som en får kjøpt her i Norge, fine strender, rent i gatene! :)

Vi skal tilbake ihvertfall! :)

Vi bodde på Viva Alcudia Sun Village! :)

Skrevet

Dette så deilig ut. Men hvor i verden er dette, Kjente ikke de navnene.

Skrevet

Alcudia ligger på Mallorca! :D

sjekk ut apollo sine internettsider! :)

Skrevet

Mente de nazar greiene. Alcudia så veldig bra ut.

Skrevet

Hvor mye kostet det, hvor mange var dere.

Skrevet

Sunwing Resort Alcudia og Viva Mesquida Resort på Mallorca. (ving.no)

Blue Village Caldera Beach, Kreta (startour.no)

Alexandra Beach, Kreta (ving.no)

Skrevet

Vi hadde slikt ukens tilbud fra apollo, så vi betalte ca 3800 kr pr pers for 4-stjerners leilighet i 1 uke! :)

Skrevet

Viva Blue på Alcudia er topp for familen!! (Star Tour) Kjempefint hotell og et par minutter og gå til stranda.

Skrevet

Hiver meg på de andre her, Alcudia er knallfint for unger! Vi pleier å bo på Viva Tropic, de har kjempefint bassengområde, eget lite supermarked, (dyrt ja, men hvis man trenger noe i en fart er det litt greit..), underholdning for unga både på dagen og kvelden, er et par min å gå til stranda bare...

Vi reiser dit på lørdag vi,.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...