Gå til innhold

Mer kjæresteri...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg fortalte for en stund siden, har vår lille håpefulle fått seg kjæreste. Nuvel, den utvalgte har endelig blitt innviet i det som skjer og han synes visst det er helt greit (!) Snakk om raus 8-åring :)

Nå har tanker og snakk om kjæresteri nådd nye høyder. De siste dagene har mannen min og jeg blitt kommandert til å kline og susse på kommando, leie lanke hele tiden og kile hverandre på ryggen stadig vekk. I går skulle vi tilogmed leie mens vi syklet!! He he, det er jo forsåvidt koselig da:)

Hun er i hvert fall SVÆRT opptatt av dette med kjærester. Peker på bilder i avisen av spydkaster Andreas og hekkeløperen hans og spør om de er kjærester. Er stadig inne i stua og ser på brudebildet av oss og legger ut. He he he.... Jeg håper virkelig dette er normalt for en 3-åring. Ellers skal vi vel få litt å stri med fremover....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he he he ....Mulig det er normalt for en jente på 3...

Men Storebror som nå er 6 har vel holdt på med kjærester bare det siste året.

Og han synes fortsatt at det er litt flaut når mammaen og pappaen kysser:o)

Mulig du må sende henne på avvenning, hva vet jeg:-DDD

Skrevet

Ha ha, jeg aner virkelig ikke!! Han dumper henne vel etter noen uker i Spania med henne i hælene.... Vi må vel lage en kriseplan for kjærlighetssorg for sikkerhets skyld :)

Skrevet

Ja kriseplan er lurt... Men det er ikke sikkert hun forstår at hun evt. er dumpet så det går nok så bra vet du:o))

3 år med kjærlighetsorg det må nok rive i filler et mammahjerte:-D

Skrevet

Når jeg tenker meg om litt, var den yngste niesen min 4 år da Karopappa og jeg ble kjærester. Hun var veldig opptatt av dette og maste hele tiden om at hun også ville være kjæresten hans (og om det gikk an å ha to...) Etter noen måneder ble HAN dumpet. Per telefon!! Hun hadde kommet fram til at han var litt for gammel, he he he...

Skrevet

Det er jammen ikke snaut av hun dattera di å finne seg en som er 5 år eldre i en alder av 3;-D Men noen liker de eldre og noen liker de yngre, sånn er det bare:-)

Og at hun kommanderer dere til å vise deres kjærlighet åpenlyst er bare herlig:-))) Ja til mer klinings i hverdagen:-))

Jeg tror også det er helt normalt å være forelsket i den alderen:-)

Skrevet

Tusen takk for "helt normalt"!!!!

He he, klining i hverdagen er toppers. Vi er ikke så vonde å be heller, litt upraktisk å leie mens man sykler bare :)

Skrevet

Hihihihihi, ha på sykkelhjelm er mitt tips!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...