Karomamma Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Som jeg fortalte for en stund siden, har vår lille håpefulle fått seg kjæreste. Nuvel, den utvalgte har endelig blitt innviet i det som skjer og han synes visst det er helt greit (!) Snakk om raus 8-åring Nå har tanker og snakk om kjæresteri nådd nye høyder. De siste dagene har mannen min og jeg blitt kommandert til å kline og susse på kommando, leie lanke hele tiden og kile hverandre på ryggen stadig vekk. I går skulle vi tilogmed leie mens vi syklet!! He he, det er jo forsåvidt koselig da:) Hun er i hvert fall SVÆRT opptatt av dette med kjærester. Peker på bilder i avisen av spydkaster Andreas og hekkeløperen hans og spør om de er kjærester. Er stadig inne i stua og ser på brudebildet av oss og legger ut. He he he.... Jeg håper virkelig dette er normalt for en 3-åring. Ellers skal vi vel få litt å stri med fremover....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 He he he he he ....Mulig det er normalt for en jente på 3... Men Storebror som nå er 6 har vel holdt på med kjærester bare det siste året. Og han synes fortsatt at det er litt flaut når mammaen og pappaen kysser:o) Mulig du må sende henne på avvenning, hva vet jeg:-DDD
Karomamma Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Ha ha, jeg aner virkelig ikke!! Han dumper henne vel etter noen uker i Spania med henne i hælene.... Vi må vel lage en kriseplan for kjærlighetssorg for sikkerhets skyld
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Ja kriseplan er lurt... Men det er ikke sikkert hun forstår at hun evt. er dumpet så det går nok så bra vet du:o)) 3 år med kjærlighetsorg det må nok rive i filler et mammahjerte:-D
Karomamma Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2008 Når jeg tenker meg om litt, var den yngste niesen min 4 år da Karopappa og jeg ble kjærester. Hun var veldig opptatt av dette og maste hele tiden om at hun også ville være kjæresten hans (og om det gikk an å ha to...) Etter noen måneder ble HAN dumpet. Per telefon!! Hun hadde kommet fram til at han var litt for gammel, he he he...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Det er jammen ikke snaut av hun dattera di å finne seg en som er 5 år eldre i en alder av 3;-D Men noen liker de eldre og noen liker de yngre, sånn er det bare:-) Og at hun kommanderer dere til å vise deres kjærlighet åpenlyst er bare herlig:-))) Ja til mer klinings i hverdagen:-)) Jeg tror også det er helt normalt å være forelsket i den alderen:-)
Karomamma Skrevet 25. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2008 Tusen takk for "helt normalt"!!!! He he, klining i hverdagen er toppers. Vi er ikke så vonde å be heller, litt upraktisk å leie mens man sykler bare
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Hihihihihi, ha på sykkelhjelm er mitt tips!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå