Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Min samboer tar knekken på meg. Han maser og maser om at vi skal gå over til sportsvogndelen på vogna HELE tiden, og blir lynforbanna når jeg sier at han er jo altfor liten! Sier han ikke får ta del i noe og blablabla ... blant annet fordi jeg ikke ønsker å begynne med grøt allerede nå, vil jo helst amme en stund til. Jeg blir gal!!!! For min del virker det som om han tror at gutten vokser fortere om han får begynne å kjøre sportsvogn og spise grøt og en hel (!) banan! (første gangen han fikk smake på noe!) vær så snill å si det er noen som forstår meg... det tørner snart for meg
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Vel, jenta mi fullammet til ho var 9mnd, ho smakte litt mat innimellom, men hadde ingen faste måltider. Og en hel banan var vel litt optimistisk;) Måtte forresten begynne m sportsdelen på snuppa når ho var 4mnd fordi ho ikke ville ligge, og hadde ikke rygg å justere i dypvognen. Sånn utover d så kan du kanskje la samboer skifte bleier, kle og bade gutten deres så han føler han tar del i det hele. Badingen har vært fast rutine at far tar seg av her i huset. Fra dag en med begge ungene. Det er hans måte å bidra på den første tiden når jeg ammer og man ikke får mye respons fra barna. Mtp smil og leking liksom. Med nr 2 ammet jeg ikke så lenge pga melke allergi var det lettere med mme. Da var han en racer m flaske;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå