bee* Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 har ligge på sofaen siden fredag pga truende abort med blødninger.. blør kun i do og "nesten" ingenting i bindet. friskt blod med slim i når jeg er på do.. kan jeg bevege meg eller bør jeg ligge så mye i ro som mulig, jeg er HELT lost.. håper i det lengste at dette skal gå bra da det enda ikke er komme de STORE klumpene... Har fått endel trøstende historier her inne allerede som virkelig hjalp.. Men hva kan jeg gjøre for å gjøre det beste utav det.. til nå har jeg ikke turt å sitte mer en når jeg MÅ på do..og ungene får bare så vidt gi meg en klem.. huff dette er helt forferdelig!!
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 har du vært på sykehuset å fått deg undersøkt da??? hvis ikke ringer du å får deg undersøkt!! hadde slik med storebror,måtte ligge hele svangerskapet pga morkaka lå å blødde,samt kort livmorhals,fikk faktisk beskjed fra legevakt i uke 12 99% sikker at det er en spontan abort,for hadde åpna seg og alt,men her sitter jeg med en livlig og vilter 3åring som bare kom litt fortildig =) men ligmest mulig i ro du,tilfelle det er noe annet,så få deg undersøkt med innvendig ultralyd! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå