Karomamma Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Håper dere har hatt en finfin helg!! Her har vi rett og slett bare kost oss. Karopappa har vært flere turer på jobb både i går og i dag, så det var ingen vits i å dra ut på langtur... I går var det sykling og leking utenfor (småjentene har begynt å gå på epleslang!!!) og en sykkeltur til Grünerløkka. Det var markedsdager der og blant annet "Bondens marked" med masse digg fra små landbruksprodusenter. Fikk kjøpt noen gode pølser og nam nam ost og hjemmelaget bringebærsaft Da vi satt og spiste mexikansk lunsj, kom plutselig mannen og lillejenta til Attpåklatten inn på restauranten!! Koselig å se dem og si hei!! Det så ut som de koste seg, selv uten SPA-i-utlandet-mammaen I dag har vi vært "rundt husene" her, hatt kaffebesøk i hagen og vært en tur på lekeplassen. Avsluttet med en tur på kinarestaurant, her har det ikke vært laget middag hjemme i helgen. Litt deilig, faktisk!! Og alle eplene... hadde planer om å bake eplekake® til fryseren, men har jeg kommet så langt? Neeeeida neida neida. Er det avslappingshelg, så er det det
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Helgen vår har i grunn vært ganske lik deres. Litt andre ting som har skjedd, men kost oss, det har vi. Og tatt det litt rolig, som jeg har sagt før er ikke jeg helt fornøyd med ny bhg. Men det ser ut som om Knerten trives:o)) Men han blir sliten etter en uke i bhg, og da er en rolig helg å foretrekke.
Karomamma Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Å ja, det barnehageinnlegget har jeg glemt å svare på!! Hos oss bytter de også til stor avdeling det året de fyller 2. Helt utrolig hvordan Karosnuppa vokste på å være sammen med de store!! Utviklingen gikk i en sabla fart da hun byttet, synes jeg. De er sammen med de små ute og på fellessamlinger, men alle de tre storbarnsavdelingene har 2-åringer. Tror også jeg ville spurt om det var muligheter for "opprykk". Lykke til, strålende at Knerten har det bra i hvert fall!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Jo takk det står bra til med han og det er jo det viktigste. Og siden han blir 3 i februar så er han faktisk 3 1/2 før han begynner på stor avd. Det synes jeg høres litt håpløst ut...for en som er sånn i farta som han:o)
Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Tjaaa,helga var som den pleier.Alle planer falt i vasken di... Men i går fikk jeg gjort masse ute,selv om verandaen var full av små og store hele dagen.Men innrømmer det,jeg koser meg nå.Mårran for seg selv,kaffe,og Dib. =)
Erlinda Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Hei hei. Jo kjempefint vær å feire dåp i. Litt stress med ordning til dåp, men toppers at det ble slik vær da:-) Det ble litt varmt i bunad, men ellers gikk alt bra. Mye kaker og mat til overs, så kvelden i går gikk med på å dele opp å få fryst ned. Det er vel sant som de sier, hunddagene går ut med det de gikk inn i.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Høres ut som en deilig helg for store og små i Karofamilien:-) Og så koselig at dere møtte mine kjære da:-) Gjett om jeg fikk tlf om det der jeg var;-D Kanskje du snart får laget litt eplekake og trenger noen til å prøvesmake rett og slett:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå