Fru Lykkelig:) til 2 jenter Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 hvordan er leggerutinene? Her er det først kveldsgrøt og deretter pupp før legging...men er det mange som gjør det omvendt,grøt til slutt? Hadde vært greit at pappaen også kunne stå for leggingen:) Og ang.grøt: koker dere vannet først for så å kjøle det ned før det haes i grøten?Heller bare varmer dere det til passe? Ble kanskje litt rotete skrevet dette er,men håper dere forstår;)
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Her er det grøt først (med kokt avkjølt vann). Så blir det stell og bad før hun får melk mme. Siden hun ikke får pupp så legger pappa hun og noen kvelder..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 først kveldstell, deretter, grøt og så mme:) ammer ikke på kvelden såå.. koker vannet, tar det oppi en skål, blander ut med pulver til ønsket konsitens(uten å kjøle ned vannet) blåser i grøten mens jeg rører til passe tempratur. håper det hjalp!
Leirha Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Her legges mini kl 8 ca. Da blir det først litt grøt deretter pupp..Så seng...Zzzzzz. Jeg koker ikke vannet lenger, bare varmer det til passe temp.
juhuuuu Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Her får gutten pupp før grøten (som lages med med kokt, avkjølt vann). Gir grøt ca. 1 time før leggetid slik at den får synke litt. Så tar vi kveldsstell, og så får han pittelitt pupp igjen før han skal i seng... så er stort sett jeg som står for leggingen her i gården også.
anne* Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Vi gir også grøt 1-1.5tm før legging. Så tar vi kveldsstellet. Har akkurat begynt med grøt, så det er ikke mye hun får i seg. De dagene hun spiser lite gir vi henne velling på flaske før hun legger seg. Gikk over til flaske på kveldstid for pappaen vil legge henne så ofte han kan:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå