Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg er i min 2. graviditet nå. Er bare i slutten av uke 5, men buksene begynner allerede å bli trangere og jeg føler meg større. Innbilning, eller kommer magen så fort den 2. gangen? Første gang gikk jeg flere måneder før det kunne sees.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jeg måtte begynne med mammabukser i uke 9 andre gangen jeg var gravid. Om det var luft eller livmoren (eller begge deler) vites ikke!
Gjest Tale30 Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Jeg er i uke 23. For to uker siden var det ingen som trodde på at jeg var gravid. Nå er magen så struttende at jeg er helt satt ut selv. Skal si den kom fort. Tror dette med magen er veldig individuelt..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Hei. Jeg har fått tre barn. De to siste gangene måtte jeg begynne med strikk i buksa i uke 5 og 7. Er nok veldig individuelt, men blir som regel fortere stor når man har vært gravid før. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå