Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Aldri hatt det før men i dag har jeg hatt det hele dagen, og det er enda veldig vondt..er også kvalm så det holder:( Har lavt blodtrykk og fin urin sier jordmor når jeg er på kontroll iallefall. Hva kan dette være? Jeg ringte føden da, de trodde det kunne være en begynnelse på omgangsyke (går her nå, og datteren min har hatt det), men jeg har jo ikke kastet opp eller vært slakk på den måten. Hmmm...skikkelig vondt, kjenner spark og alt men fryktelig vondt øverst i magen..i kveld har jeg også fått vondt fra navlen og opp til brystet....
En liten en til? Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Hei du, se på innlegget jeg nettopp skrev litt lengre opp på siden. Kan det være det samme? Jeg ble veldig beroliget av svarene jeg fikk.....
En liten en til? Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Ehh, lengre ned på siden blir det jo;)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 jepp, så det:) men jeg har ikke stråler i ryggen da..men veldig kvalm..hmmm..jaja, jeg har pratet med jordmoren min i kveld, skal kontakte føden om jeg blir bekymret !! Men foreløpig så tenker jeg ikke så mye på det..utenom at jeg er ekstrem kvalm da...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Altså kontakte de igjen hvis jeg ble mer bekymret, men jeg tenkte også bare og ta turen til legen i morgen... Har du hatt dette lenge da?
En liten en til? Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Jeg begynte også med å være litt kvalm, og kjenner jeg blir det nå også innimellom. Ikke spesielt bra matlyst, men det har vel også noe med at jeg får vondt etter mat i normale mengder..... Begynte å føle meg litt dårlig på torsdag og fikk magesmertene på fredag. Jeg trodde også jeg dreiv å fikk magesjau, men gjorde vel tydeligvis ikke. Mistenker influensa i tillegg til at babyen presser på, synes det er rart at man kan føle seg så dårlig av bare det, men ikke vet jeg...... God bedring, og skriv oppdatering!
Gjest Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Jeg ringte inn til føden med samme beskrivelse som deg + at jeg hadde hodeverk. Urinen og blodtrykket mitt har også vært helt fint og masse liv. Men de ville jeg skulle komme inn samme kveld for sjekk, der de tok blodprøver etc. Det de sjekket spesielt mht slike plager var svangerskapsforgiftning. Prøvene mine var helt i grenseland, så derfor tok de nye dagen etter. Alt er ok nå, og de kunne ikke svare sikkert på hva som gjorde at jeg hadde hatt disse smertene, men jeg følte ihvertfall jeg ble tatt alvorlig, og var trygg på at alt var OK. Jeg mener absolutt ikke å skremme deg mht til det med svangerskapsforgiftning. Hos meg var det som sagt ikke tilfelle. Men om du er bekymret og kjenner på at dette er noe du vil de skal sjekke, så har man lov å si det til dem. Lykke til og god bedring.
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Da har jeg nett kommet hjem fra føden. Ble tatt på alvor der.. Men babyen hadde veldig fin hjertelyd,lavt blodtrykk og flott urin. Så de kunne ikke si med sikkerhet hvorfor smertene var der..men de ville jeg skulle ringe tilbake i morgen, da kunne evt en lege se om han fant det ut. Men føler meg rolig, babyen har det jo allefall veldig bra:)
En liten en til? Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Så godt å høre! Jeg har også nettopp ringt legesenteret, snakket med legesekrekretæren som mente at spiserøret lå i klem, hun hadde nemlig hatt det slik da hun var gravid. Hun skulle snakke med lege og så ringe meg tilbake dersom legen min mente det kunne være noe annet. Er forresten mye bedre, og sørger for å spise små fiberrike måltider, og unngå alt som er surt(fikk forferdelig vondt etter et halvt grønt eple i går....) Håper du snart blir bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå