Gå til innhold

Der er 3d-bilde av lillegutt lagt ut


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/536468/offset/1

 

Var akkurat 28 uker påvei da vi var på klinikken, han målte og styrte på.

Fant ut at lillemann da var allerede 1260 g, og estimert fødselsvekt på 3.5.

Det som er så rart er at jeg er under den grønne streken på symfyse-målene, og fikk beskjed av jordmor mandagen før at han er litt for liten i forhold til alderen..

 

Så har vi kjiket på "uke for uke", han er jo maaaaange gram mer enn hva som er estimert på f.eks uke 28...kan det være så store forskjeller fra barn til barn??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...