Gå til innhold

Har ikke så lyst lenger merker jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

å sende snuppa i bhg om noen mnd, etter alle de historiene folk skriver om bhg her inne.. Er det virkelig så ille i bhg rundt omkring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her har hun det topp!! Koser seg hele dagen, lyser opp når vi går inn døra og vil nesten ikke hjem igjen :o)

Skrevet

Vi er super fornøyde med barnehagen vår vi :) de tar kjempe godt vare på frøkna vår og hun stortrives..

Skrevet

Er vel helst det negative man hører om...

Men som sagt, vi er kjempefornøyd :o)

Skrevet

Har to barn i barnehage, og har aldri hatt negative opplevelser der! Barna stortrives i et godt miljø, de har mange barn å leke med og omsorgsfulle voksne der som følger dem opp og tar vare på dem :0)

Skrevet

Tror det er unntakene du får her. Vi er kjempefornøydd.

Skrevet

Jeg har hatt den lille knotten i 2 forskjellige barnehager allerede og han er bare 2 år. Han har stortrivdes i begge:) Jeg synes de som jobber i barnehagen er helt fantastiske - både i den nye og den gamle.

Skrevet

Vi er også veldig fornøyd :-) Heldigvis.

Skrevet

Vi har barn i en av studentbh i OSlo og den vi har er UTROLIG BRA!!!!!!!!!!!!. Fantastiske flotte folk- masse aktiviteter- mye ute- God omsorg og kjærlighet, tydelige voksne- GODE på kommunikasjon.bra mat. tar barna på alvor og respekterer dem,

Skrevet

Bhg til guttene er i utgangspunktet veldig bra, har bare et par ting jeg har tatt opp med dem, men den ene tingen har jeg ordnet i selv.

Men de ansatte er supre og guttene koser seg veldig der og er jo blitt glad i de voksne også.

Der jeg jobber har vi bare fått positive tibakemeldinger sålangt. dette er riktignok 2. året den bhg er åpen, men jeg trives veldig godt der og barna er kjempe herlige. Rutinene våre er godt innarbeidet og de få gangene det skjer noe "feil" klarer vi alltid å rette opp i det før noe mer skulle skje...

Så min konklusjon er at du må se positivt på det, bhg til dattern din er sikkert en kjempe bra bhg, med masse flinke folk!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...