mama73 m/tre søte små Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Æsj, har hatt det sånn nå i et par dager. Særlig når jeg ligger, men i dag også når jeg sitter rett opp og ned. Bedre når jeg står. Fikk konstantert vena cava allerede i uke 17, men det var bare når jeg lå på rygg, men har vært borte lenge nå. Det rare er at nå kjenner jeg meg kvalm, uvel og svimmel uansett hvilken liggestilling jeg ligger i, altså ikke bare når jeg ligger på rygg. Er 23 dager igjen til termin, og lillegutt ligger med rompa langt opp i brystet/ribbeina mine, så det gjør det jo vanskeligere å puste skikkelig. Og i dag kjenner jeg det også når jeg sitter. Magen blir jo trykt opp under haka;-)hehe.. Kan det være trykk mot hovedpulsåren som gjør at jeg får kvelningsfornemmelser/svimmel selv når jeg ligger på venstre side? Det slitsomme er at jeg ikke får sove om natten. Jeg bygger opp med puter og alt som er, men ingenting hjelper. Noen som har noen tips? Og håper selvfølgelig ikke at dette går utover lillegutt i magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå