Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Blir mye busskjøring når tulla kommer, så nå ser jeg etter godt bæretøy. Har tenkt mye på bæresjal, men pappan er litt usikker på om han vil bruke det noe særlig, har fått prøvd ett, men han ble ikke komfortabel med det. Litt vanskelig å få på alene syntes jeg, selv om det sikkert blir lettere med trening selvfølgelig. Så jeg har kikka litt rundt, og falt litt for Beco Butterfly, noen med erfaring med det? Har prøvd å hørt litt rundt, og fått høre at de er trygge og gode, noen her? Mei Tai er jo også ett godt alternativ kanskje? All erfaring, både positiv og negativ tas imot med stor takk! Noen kriterier er at det bør kunne brukes fra nyfødt, at det må være gasnke så greit å få på alene, og at det bør være solid og kan brukes lenge... Hehe, kravstor jeg
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 24. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2008 Ojj, så nettopp at de ikke solgte beco butterfly i norge pga sikkerhetsmangler, glad jeg spør her inne jeg... HJELP noen? Trenger det visst...
dizzylizzy Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Ta deg en tur på tettinntil.no der er det maaaaange med masse erfaring,
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Har titta litt dær, men får ikke siden til å fungere skikkelig Var der jeg fant becoen også... Men skal fortsette å se der, takk for tips
Resilience Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Høres ut som en MeiTai er noe for deg. Men ja sjekk ut Tett inntil. Slynger og meitaier osv er morsomt å sy selv også.
VinterSol+2 Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 hva med å prøve www.barnvedhjertet.com evnt send meg en melding, så skal jeg svare deg så godt jeg kan! jeg har vel båret i det meste, snart... det finnes en beco som ikke er butterfly-varianten da! den selges og er trygg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå