Gå til innhold

Vært i Florida? Se hit!!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille tur til Florida/karibien i vinter. Flyet lander i Miami, og har ei uke før cruiset nedover karibien starter. Trenger sårt tips og anbefalinger til hvordan en uke i disse trakter skal benyttes best mulig!!

Ps: det er kun meg og min kjære på tur, så ingen barnevennlige aktiviteter.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - har ikke vært der enda (eller, jeg var en uke i Florida for 14 år siden..men bare i Orlando) men vi reiser til Florida neste år for å gifte oss, så vi har lurt veldig på hva vi burde få med oss de tre ukene vi skal være der:o) Har hørt at Key West skal være veldig flott - så vi har planer om å tilbringe en uke der (en uke skal vi være i Orlando, og siste ukene vet vi enda ikke;o)).

Så utrolig deilig da - en sånn ferie med bare deg og din kjære - skikkelig romantisk:o)

Skrevet

da bør dere leie bil- kjøre opp kysten langs A1A opp til ... St.Augustin. og så vi Orlando og en natt på vestkysten med solnedgang- ned gjennom everglades og en tur til Key West- meget romantisk- kan få ganske bra hotell til bra pris.

Ellers er MIAMI Beach. og strendene nordover flotte! ...

Hva med disney world- el...

Skrevet

Jeg synes turen ned til Key West var fin.

Ellers er der Everglades National Park. Der er alligator over alt og du kan komme veldig tett på dem. Vi måtte gå rundt en som lå på stien å sov. Mange andre fine dyr og sjeldende fugle. I Homosassa kan man se manatees (sjøko). En spendende opplevelse.

Gå på jakt etter fossile hai tenner på fx Venice Beach.

Cape Canaveral har jo Kennedy Space Center.

Universal studios er gøy også for voksne:-)

Sanibel island er smuk.

Miami Beach er stedet for å se art deco huse.

Er veldig misundelig på deg som skal avsted. Skulle ønske jeg kunne få mannen min med til Florida, men det er for varmt for ham. Vil gjerne dit igjen -især for å besøke mine amerikanske grand parents som etterhånden er oppe i årene.

God tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...