Gå til innhold

I morgen begynner hard kjøret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da begynner jeg for fullt på skolen. Har vært hjemme siden juli 2007, sykemeldt. Så nå skal jeg omskoleres. Blir jammen travelt å gå fra dager hjemme til å bli student.

Gleder meg men er spent på hvor travelt det blir og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så spennende. Lykke til NoDoubt. Skulle ønske jeg kunne begynt på skolen selv igjen, men har ingen mulighet.

Skrevet

Takk, takk:-) Blir kjekt å lære et nytt yrke men jeg trivdes veldig godt i den jobben/utdannelsen jeg hadde.

Skrevet

Masse lykke til - det går nok bra skal du se. Jeg satte meg på skolebenken igjen i januar i fjor etter å ha gått hjemme i 2,5 år.. Litt tøft i begynnelsen, men det var også kjempe spennende.. Hva skal du studere da?

Skrevet

Ja, det blir litt av en omveltning. Men det blir spennende:-)

Personligt føler jeg at man har mer tid når man studerer enn når man jobber, men det avhenger jo mye av studiet (tid/sværhetsgrad osv), din arbeidsinnsats/evne og disiplin.

Jeg er pt ved å ta kurs mens jeg har mammaperm. Synes det går greit til tross for jeg har litt lite tid til å ferdiggjøre studiet (må ta et 12 ukers kurs på 5 uker ellers rekker jeg ikke å bli fredig innen eksamen). Har litt stress nå, men så lenge man er disiplinert pleier det gå bra.

Lykke til

Skrevet

Takk, takk:-)

Håper og tror det skal gå bra:-) Skal ihvertfall ha et kjempe spennende studie. Jeg skal bli fotograf;D

Skrevet

Lykke til med turbolivet, velkommen etter når det gjelder tidsnød *sukk*

Gleder meg til å se mange fine bilder utover, det blir spennende:))))

Skrevet

Det blir sikkert tøft inntil du kommer inn i den nye rytmen.

Lykke til!!

Skrevet

Lykke til med den nye studien... fotograf da, det er vel noe....

Skrevet

Lykke til! Håper du finner ut at dette er midt i blinken for deg :)

Skrevet

Midt i blinken var et passende utsagn;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...