NoDoubt Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Da begynner jeg for fullt på skolen. Har vært hjemme siden juli 2007, sykemeldt. Så nå skal jeg omskoleres. Blir jammen travelt å gå fra dager hjemme til å bli student. Gleder meg men er spent på hvor travelt det blir og.
konvall Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Oi, så spennende. Lykke til NoDoubt. Skulle ønske jeg kunne begynt på skolen selv igjen, men har ingen mulighet.
NoDoubt Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Takk, takk:-) Blir kjekt å lære et nytt yrke men jeg trivdes veldig godt i den jobben/utdannelsen jeg hadde.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Masse lykke til - det går nok bra skal du se. Jeg satte meg på skolebenken igjen i januar i fjor etter å ha gått hjemme i 2,5 år.. Litt tøft i begynnelsen, men det var også kjempe spennende.. Hva skal du studere da?
2 små orkaner Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Ja, det blir litt av en omveltning. Men det blir spennende:-) Personligt føler jeg at man har mer tid når man studerer enn når man jobber, men det avhenger jo mye av studiet (tid/sværhetsgrad osv), din arbeidsinnsats/evne og disiplin. Jeg er pt ved å ta kurs mens jeg har mammaperm. Synes det går greit til tross for jeg har litt lite tid til å ferdiggjøre studiet (må ta et 12 ukers kurs på 5 uker ellers rekker jeg ikke å bli fredig innen eksamen). Har litt stress nå, men så lenge man er disiplinert pleier det gå bra. Lykke til
NoDoubt Skrevet 24. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2008 Takk, takk:-) Håper og tror det skal gå bra:-) Skal ihvertfall ha et kjempe spennende studie. Jeg skal bli fotograf;D
bente69;) Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Lykke til med turbolivet, velkommen etter når det gjelder tidsnød *sukk* Gleder meg til å se mange fine bilder utover, det blir spennende:))))
blond Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Det blir sikkert tøft inntil du kommer inn i den nye rytmen. Lykke til!!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Lykke til med den nye studien... fotograf da, det er vel noe....
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Lykke til! Håper du finner ut at dette er midt i blinken for deg
NoDoubt Skrevet 24. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2008 Midt i blinken var et passende utsagn;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå