Gjest Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hei ) Min venninne skal ha baby, og jeg har så lyst å strikke henne en helt bestemt dress. Det er en bamsedress som er strikket i garnet smart. Hovedoppskriften er laget av en baby-born oppskrift, men som er konvertert til vanlig baby str også. Finner ikke oppskriften, men vet helt sikkert at det finnes da min mamma brukte den da hun strikket til min datter. Hun har desverre forlagt/mistet oppskriften i flytting. Vær så snill å si at noen kan hjelpe meg... ) Det er verdens søteste dress.
frøydis m/ 4 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Smart er vel produsert av Sandnes Uldvarefabrik. Kan du ikke høre i en garnbutikk om de har denne oppskriften eller kontakte fabrikkutsalget direkte?
Oi ..! Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Se om du finner bilde av dressen i noen av heftene til venstre i lenken nedenfor (klikk på heftene for å se bilder av alle oppskriftene inni). Hvis du finner dressen der, er det jo bare å bestille riktig hefte http://www.sandnesgarn.no/HefterForside.aspx?mElement=grupper
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Den er å finne i julehefte nr 0613 fra SandnesGarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå