Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som er over sf målene og har fått høre dere kanskje må sjekkes med ultralyd for å finne ut hvor stort barnet er?? når ble evt det aktuelt? er 28 uker nå, og skal på kontroll på torsdag.. er bare spent på hva som skjer videre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var over normalen hele tiden på symfysemålet, ble sendt til ultralyd ei uke etter termindato, for å se hvor stor og hvor mye fostervann det var, fødselen startet selvfølgelig den dagen jeg var på ultralyd(lå med rier da de undersøkte). Jenta mi ble 4400 gram, og da var jeg over den grønne tjukke linja på symfysemålet også.

Skrevet

kan også si det at fra uke 20-uke 34 var jeg også over normalen denne gangen, ble sendt til kontroll for glukosetest på sykehuset. Men etter uke 34 normaliserte det seg, og nå er jeg 37 uker på vei og akkurat på den røde linjen :) Så det blir nok ei stund før du får undersøkt det. Det går sånn opp og ned det der..

Skrevet

mitt har vært over sf målene fra 3 mnd.. så er litt usikker på hva og når nemlig..

Skrevet

er i veke 32 no, og rekner med at eg skal på måling ca 3 veker før termin. mener det var det eg var forrige gong, då kom gut nr 2 på 4850g 10 dager på overtid. har lagt i toppen på det grøne feltet med alle mine tre, så er nok enda ein stor gut ja på meg i allefall;)

Skrevet

jeg ligger over det grønne igjen jeg... på alle målingene, er den et hakk over den grønne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...