Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hvordan vil dere tolket det? Testet ikk om morgenen, men noen timer siden siste dobesøk. Først ikke antydning til strek, men kraftig kontrollstrek, etter ca 2 minutter kom det en svaaaaaaaaaaaaaaaaaak strek, men jeg ser den jo....oi oi Og så mange fester som er i emmingen også da....dette kan bli vanskelig å holde hemmelig ja!!! Hva tror dere? Er jeg gravid?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Min svake strek er nå 4,5 år. Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Neppe.. hvis du er gravid blir det en kraftig strek. Det er min erfaring. Mange ganger har jeg "sett" en svaaaaaaaaaaaaaak strek og da har jeg ikke vært gravid.
☼ Solstråla mi ☼ Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Jeg fikk også en svak strek da jeg testet første gang, og jeg er gravid Denne var sterkere morgenen etter. Så det kan godt være!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Kanskje du bare er litt gravid, siden streken er så svak?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 hmmm blir spennende å teste i morgen tidlig da....for å se om den blir sterkere....men det samme skjedde med to forskjellige billigtester....med noen timers mellomrom.... Aldri hatt skyggestrek på dem før heller, tror kanskje jeg må gå og legge meg snart hihi....så er det ikke så lenge å vente til morgenen ;-) Og jeg har ingen aning om når evt. el kan ha vært heller....har ikke fått tilbake mens etter p-pilleslutt....
Musemor med tre søte små Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Man sier en strek er en strek uansett hvor svak den er. Ønsker du en bekreftelse så kan du jo ta en ny en om et par dager med morgen urin. Prøver meg likevel med et ørlite gratulerer
Jente2011 Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 eg hadde to svake testa, men va gravid:)
Mrs. Bouquet Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Jeg testet flere dager med de testene, også før jeg visste at den kunne være postitiv (prøvde fordi jeg var redd for feilaktig postivt svar) Testene var negative 2 dager, den 3. dagen svakt postivt, (tok også en cb digitale den 3. dagen som var positiv) sterkere den 4. dagen og så tok jeg en test med veldig sterk strek noen dager senere. Ja, jeg testet med de 5 testene jeg hadde, men det var fordi det ikke var noe å spare på pga. de ville gå ut på dato til jeg evt. blir gravid neste gang. Så det jeg vil fram til er at jeg tror du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Var akkurat samme som skjedde emd meg, svaaaaaak strek etter et par minutter, den var så svak at jeg trodde det var en skyggestrek, og var på fest den helga.. viste seg at den altså var positiv... Jeg tror du er gravid!! Lykke til!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. august 2008 #11 Skrevet 24. august 2008 Min svake strek fra billig-tester sover søtt i sengen sin nå. Jeg hadde derimot en stund tidligere en svak strek på en Quick Response test som ikke var noe mer enn litt farge på en papirstrimmel, så det med at strek er strek må man være litt forsiktig med å tro for hardt på.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #12 Skrevet 25. august 2008 hmmmm ble ikke klokere av å teste nå i morges....like svaaaak strek... Får vel smøre meg med tålmodighet noen dager tenker jeg. Har heldigvis en fin liten haug med billigtester, så tror kanskje jeg har fått meg en ny hobby de nærmeste dagene :-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #13 Skrevet 25. august 2008 Kjøp deg en cb digital, så slipper du å tolke tester:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #14 Skrevet 25. august 2008 Min "Svaaaaaaaaaakt positiv graviditets-test fra billig-tester" ufyller ett år om et par uker, og koser seg i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #15 Skrevet 25. august 2008 en strek er en strek - du er sikkert gravid.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. august 2008 #16 Skrevet 25. august 2008 HI her :-) Tok en CB digital test nå i ettermiddag og dere hadde rett: Jeg er gravid! Tusen takk for alle gratulasjonene, dere hadde helt rett. Så da får vi bare håpe lille "skyggen" holder seg der inne :-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #17 Skrevet 25. august 2008 Nå skal jeg ikke strø salt i sår eller noe, for jeg tenker at du sikkert er gravid. Men jeg kan komme med min egen opplevelse fra slike tester.. Når jeg får så svake pos tester, så er det ikke fordi jeg er gravid.. Det har vært kjemiske graviditeter hos meg. Så en strek er ikke alltid en strek for å si det sånn.. Det er mange som har opplevd dette fenomenet, men også mange som har fått baby med samme svake strek... Det som er synd med cb-digital er at den slår ut som gravid om man har hcg over 3. For å bli beregnet som gravid må man ha hcg på 25, og helst mye mer enn det også.. Derfor er ikke cb-digital å stole på bestanding. Det man helt sikkert kan stole på er en blodprøve! Eller et veldig klart kryss eller strek. Jeg har bare innmari dårlig erfaring med cb-digital og svake tester, da jeg har opplevd en del posiive, som aldri har vært noe. Fått bekreftet dette ved blodprøve som viser at jeg ikke har vært gravid...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #18 Skrevet 25. august 2008 Min svake strek er nå 5 mnd En strek er en strek. Gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #19 Skrevet 25. august 2008 Hvis en strek er en strek, hvorfor har alle mine svake streker vært kjemiske graviditeter da?? Det er bare TULL å si at en strek er en strek, og det er jeg 100% sikker på. Det er ikke bestandig at man er gravid fordi man får en svak strek. Er man usikker, TA BLODPRØVE! En svak strek er IKKE det samme som å være gravid i alle tilfeller.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. august 2008 #20 Skrevet 25. august 2008 Hvor lenge er det da vanlig å få svake positive tester? Og er det ikke litt teit at CB digital sies å være den sikreste når det gjelder resultatet, nettopp for å forhindre feiltolkninger?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. august 2008 #21 Skrevet 25. august 2008 Må også si at jeg nettopp tok en billigtest til, og jeg har drukket masse vann så det var ganske utvannet det som kom ja hehe....og den ble også svakt positiv....så aner ikke jeg nå
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #23 Skrevet 25. august 2008 Jeg har fått to unger etter slike tester:o) Men jeg fikk da også sterkere strek på clear blue test 1 uke senere. Måtte teste flere ganger for å være helt helt sikker at jeg endelig var gravid.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. august 2008 #24 Skrevet 26. august 2008 I dag morges ble streken sterkere enn de andre gangene, så da tror jeg at jeg kan slappe litt mer av og si til meg selv at jeg er grrrravid :-) Tusen takk for støtte og gratulasjoner jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå