Gå til innhold

Raping etter maten


juliash

Anbefalte innlegg

Lurte på om deres babyer raper etter hver måltid? Sliter av og til med å få gutten min til å rape spesielt før leggetid og må legge han av og til på kvelden uten at han har rapet... Tror ikke han plages voldsomt med det, men mulig han våkner litt fortere om natta av det og ikke fordi han er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Damian raper ikke etter hvert måltid, men det hjalp når han begynte med minifom dråper:) Noen ganger må jeg også legge han fra meg uten at han raper, og da har det hent at han begynner å sutre etter en stund. Så må jeg ta han opp og han raper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla her raper alltid masse underveis og etter hvert måltid, men har også måttet legge henne til kvelden før hun har rapet noen ganger p.g.a at hun har sovnet. Men hun har sovet på magen siden hun var 1,5 mnd, så da kommer rapen lettere opp... Nå sovner hun sjelden etter kveldsmaten, fordi jeg prøver å få lagt henne i våken tilstand (hun får flaske til kvelds). Rapen kommer dessuten veldig fort når jeg holder henne foran meg med ryggen mot magen min og jeg holder armen rundt magen hennes og vugger litt opp og ned:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

min lille venn blir av og til lagt uten å rape, og som dere sier så våkner han lettere når han sover, for han har en rap som må ut.

 

Det jeg ofte gjør er å legge han på magen (bare når han er våken, han sover på ryggen) da bruker rapene å komme ganske raskt!

å holde i stillingen som siljemor sier er også veldi god spes om baby har luft i magen som må ut enten oppe eller nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...