KnertiMagen Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jaja, det er ikke annet å gjøre enn å vente på IKM.. Ikke lenge igjen nå.Veit ikke helt om jeg har noen symptomer gitt. Kun kramper i magen og en del utflod. Har heller ikke fått no eggløsning ennå. Så er mulig jeg hadde den tiidlig, eller så er den kjempesein. Eller kanskje jeg har EL nå.. håper ikke det, siden mannen er på guttetur i utlandet. Uff, mye tanker som går gjennom hodet under denne prøvinga. Men men.. Tvi tvi!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå