Gå til innhold

Vente vente vente... "bare" 7 dager igjen nå..=p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, det er ikke annet å gjøre enn å vente på IKM.. Ikke lenge igjen nå.Veit ikke helt om jeg har noen symptomer gitt. Kun kramper i magen og en del utflod. Har heller ikke fått no eggløsning ennå. Så er mulig jeg hadde den tiidlig, eller så er den kjempesein. Eller kanskje jeg har EL nå.. håper ikke det, siden mannen er på guttetur i utlandet. Uff, mye tanker som går gjennom hodet under denne prøvinga. Men men.. Tvi tvi!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...