Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det lenger? Sånne som man f.eks henger i dørkarmen og babyen henger/sitter i en sånn stoff huske aktig greie som gjør at de kan hoppe opp og ned.... Og hvor gamle kan de være for å bruke en sånn? Noen som vet? Lillegutt hadde storkost seg i en sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har på babycare butikken her(kan jo se på nettsiden deres?) den er fra carena(jeg har kjøpt en men det var noe med glidelåsen så jeg måtte levere den inn igjen)

Skrevet

Carina brukte vel sin (samme så eg hadde når eg va lito) føste gong når hu va rondt 6 mnd trur eg. Di må i alle fall ver i stand te å holda håve skikkelig, å helst ver ganske sterke i ryggen. Ikkje anbefalt å ha di lenge i di, å HELST skal di vel ver i stand te å sitta sjøl føst og..:)

Skrevet

Ja regnet med det var noe sånt. Lillegutt er straks 6 mnd, er veldig sterk i ryggen, sitter selv i noen sekunder, men ikke helt alene. Så hvis jeg får kjøpt sånn så får vi bare bruke den i korte stunder i begynnelsen.

Skrevet

Fysioterapeuter sier jo at disse burde forbys, fordi mange unger blir "tågangere" av å sitte i dem. .. Tror vel det kommer litt an på hvor mye ungen sitter i den da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...