Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Har hatt vondt i venstre side i kveld, kommer i ilinger frem på magen og bak på ryggen. Noen som har hatt det sånn? Hadde det ikke sånn med førstemann, litt usikker her. Hvis jeg snakker når det kommer skikkelige ilinger så stopper jeg opp, litt fordi jeg skvetter men mest fordi jeg utbryter au. Er litt vondt hele tiden...nesten litt som sting. Noen som har hatt det sånn?
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 30 uker, hehe, glemte å skrive det... stikker som pokker her, opp mot under ribbeina også. Æsj, liker ikke ha vondt
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 30 uker, hehe, glemte å skrive det... stikker som pokker her, opp mot under ribbeina også. Æsj, liker ikke ha vondt
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2008 Ingen som har hatt det sånn??
livetimammasmage Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 joda, jeg hadde det slik, var så vondt at jeg skrek. Vi dro ned på føden, viste seg at det var urinveisinfeksjon som hadde begynt å spre seg til nyrene. Ville fått det undersøkt om jeg var deg Det du beskrev lignet veldig det jeg hadde.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 24. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2008 Takk for svar, kanskje greit å ringe føden å høre med de. Uff, vil ikke virke hysterisk heller
livetimammasmage Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 bedre å være hysterisk og få vite hva det kan være, enn å gå med det slik at det kanskje utvikler seg til nyrebekkenbetennelse hvis du har det samme som jeg hadde! Tanta mi fødde med nyrebekkenbetennelse, og hun kan skrive under på at det var noe av det verste hun har opplevd. Ring føden du, du vil føle deg velkommen hos dem med det samme du prater med dem på telefonen og absolutt ikke føle deg hysterisk Kanskje får du til og med se bebisen på ultralyd det gjorde jeg siden de sjekket om det var nyrestein
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 24. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2008 Har ringt de for et par uker siden fordi jeg lenge har vært i dårlig form, mye uvel og sånn. Da ble jeg plutselig mye mer uvel og kvalm i løpet av et par timer og mye kynnere. Møtte ei sur kjerring som fikk meg til å føle at det var tåpelig av meg å ringe i det hele tatt. Såå... men men, prøver å ringe nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå