neste*gang Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 og tegnet og forklarte i bøtter og spann de første dagene og så viser det seg at han er en heeellt annen unge mens han er i barnehagen.. og så begynner jeg å føle meg så teit som om jeg ikke kjenner min egen unge..
Mamma´n til A og F Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Det er nok meget vanlig:) Jeg fikk beskjed om at mi var så rolig og enkel å ha med å gjøre. Hva! snakker vi om samme barnet svarte jeg da!)
Snupi27 Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 hehehe, jeg må nesten le litt.. =p jeg jobber i bhg og ser dette ganske ofte.. foreldrene forklarer osv om hvordan barnet pleier å ha det.. f.eks at de ikke sover i vogn, de sover best i seng, de spiser ikke sånn, de drikker ikke vann osv.. og det er jo veldig fint at foreldrene forklarer hvordan barna pleier å ha det hjemme så vi kan ha det så likt som mulig, men så oleier det som regel å være helt annerledes.. f.eks i bhg jeg jobbet i før hadde vi madrasser på gulvet alle barna skulle sove på, ingen foreldre trodde at deres barn kom til å legge seg der å sove.. men alle barna sovnet uten problemer.. der jeg jobber nå legger vi alle barna i vogn og ingen av barna sier noenting selvom foreldrene sier at vi må vugge de i søvn osv.. ingen av barna ligger stille på stellebordet i følge foreldre, i bhg er det absolutt ikke problemer.. hehe men sånn er det bare =)
Gjest Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 mini her er psycho heime og engel i barnehagen
Mamma til to tette Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Må le litt, er jo heldigvis slik at de tar ut sine minst sjarmerende sider på oss foreldre ,-) Pjokken her er umulig å stelle, hyyyyler huset ned, vrir seg som en ål og det er et mareritt. Vi spurte om det var likedan i barnehagen og de bare "Hæ? X, nei han er jo så lett å stelle".,..så torturen er det foreldrene som får gjennomgå. Men hadde ikke vært kjekt hvis jeg visste at han hylte like mye hver gang de byttet bleie i bhg så like greit. Jeg tror min største erfaring som mor er at ingenting er konstant med små, det er vi som lager vaner og rutiner, ikke de. De lar seg gjerne forme og endre så prøver å ikke bli en sånn mor som sier "nei, det liker han ikke", f.eks i forhold til mat. Han elsker yoghurt og når vi har rømme på fisk så vil han også gjerne ha i den tro at det er yoghurt, lar han alltid smake og ca 10 ganger har han grenet på nesen. I dag var det plutselig nam nam og både poteter, gulerøtter og fisk skulle ha litt rømme på seg så de utvikler seg hele tiden.
Monajenten Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Hehe samme her Kjipe-Laila;-) Jeg også forklarte, han er krevende og vanskelig og bla bla bla. De sier at han er så blid og smiler hele dagen...! Jeg bare - hallo? Er det min unge du snakker om?? :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå