Gå til innhold

Har funnet en kul i armhulen....skummelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funnet en liten kul i armhulen som aldri har vært der før, dette er jo fartegn for brystkreft. Men det kan vel være så mye annet også? Noen som har opplevd liknende? Er ikke så hysterisk at jeg har konkludert med at nå har jeg brystkreft altså men det var bare så ekkelt! Usj, uhyggelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville bestilt time hos legen i morgen den dag! Slikt må taes på alvor uansett, man vet aldri...

Skrevet

Veldig vanlig at lymfeknutene i armhulene blir hovne, så tror mest sannsynlig at det ikke er noe farlig. Ring legen din for en time hvis du er bekymret.

Skrevet

Jeg ville ikke bestilt time, jeg ville bedt om en ø-hjelp time fordi kuler er skummelt. Selv om det ikke trenger være kreft, er det faktisk en mulighet som bør undersøkes fortest mulig.

Skrevet

Mest sannsynlig er det en hoven lymfeknute eller en betent hårkjertel. Kan ha mange årsaker, de fleste uskyldige, f eks reaksjon på voksing eller barbering. Men bør sjekkes hvis den ikke forsvinner

Skrevet

Jeg hadde det i begge armhulene en gang, fikk beskjed om å bruke sparydeoforant og ikke roll-on, siden jeg da slapp å dra i armhårene (selv om jeg barberer meg).

Fikk noen tabeletter (Penicillin tror jeg, er noen år siden nå da), og kulene forsvant. Ikke hatt dem siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...