ainapost Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Har hatt noen saftige kynnere i hele dag. De har tattt seg opp nå i etermiddag og kveld. Er 3 gangs og føler at hele vannposen er i veien for at riene skal komme. Noen som skjønner hva jeg mener. Føler at hvis vannet går nå, kommer riene til å komme tett som haggel. Fødte veldig raskt sist og er livredd for at det skal gå enda fortere nå.... Bør jeg ringe føden, syns dere?? er forresten 37+4
amalie`s mamma Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Hadderingt føden jeg, er bedre med en gang for mye enn for lite. Trodde fødsel var igang selv jeg, hatt sterke kynnere ei hel uke. Jeg er 2. gangs fødende og hadde ikke noe sånt sist. Men ei jordmor sa at for flergangsfødende var det vanlig og ha sterke smerter en stund før fødselen. Jeg fikk høre av legen min og 2 jordmødre at jeg kom til å føde før helga, men sitter her enda da.. jeg er forresten 38+1. første snuppa mi kom 37+3 uansett lykke til..
Lillegull og meg Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Lurer også på om noe er på gang. Men veit liksom ikke helt hvor grensen går for å ringe føden. Hvor arter deres kynnere seg? Jeg har sterke mensmerter i ryggen hvert 10 min, men de er ikke så sterke at jeg er liggende. Er 38+2.
ainapost Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Mine kynnere sitter helt nederst i magen, men hele magen blir knallhard og stram. Har også flyttet seg litt nedover i ryggen. Sitter fortsatt og vurderer hva jeg skal gjøre. De er ikke regelmessige, men jeg kjenner det godt. Har murringer i magen mellom.....
julibaby2 Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Hei du. Jeg har hatt det slik i flere uker. Kjempe kynnere og nedpress til tusen. Har bare ventet på at vannet skulle begynne å renne. Og forrige helg fikk jeg menssmerter og ryggsmerter i tillegg til kynnerne. Men ingen baby har meldt sin annkomst ennå. Men vi er alle forskjellige, og det skader ingen å ringe føden for råd om man er usikker. Jeg er 38+2 i dag. Lykke til.
Lillegull og meg Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Hvor lenge varer kynnerne dine, Og hvor lang tid går d imellom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå