Gå til innhold

Den perfekte familiebil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er den perfekte familiebil etter din mening?

Vi har lyst på ny bil, og tenker da å kjøpe en som vi må ha plass til to barneseter (tilfelle fam.forøkelse). Den må være driftsikker, og ikke alt for dyr å reparere/vedlikeholde. :)

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener Audi Q7 og min kjære holder en knapp på at H2'n hans er den perfekte familiebil! *ler*

Skrevet

Har akkurat kjøpt oss en Mazda 6, tror dette blir bra! Plass til to bakovervendte bilstoler uten å skyve forsetene noe særlig frem. Den er trygg. Japanske biler er kjente for å være driftsikre og ikke særlig dyre å vedlikeholde. :o)

Skrevet

H2 ja... hehe... hadde ikke gjort noe det nei, men den ligger i kategorien altfor dyr... hihi

Skrevet

Alle som skal selge bil burde sette inn ett bakovervendt sete og tatt bilde av det... mye lettere å anslå hvordan plassen blir da... :P

Skrevet

Vi bytta akkurat vår Toyot Avensis stasjonsvogn med en Toyota Landcruiser 500. Var rett og slett ikke plass til både barnevog og bikkje der. Har veeeldig god plass i Landcruiseren,og den er SÅ digg å kjøre! Atpåtil går den på gass,så slipper å kjøre på dyr bensin hele tida(den har begge),side en V8 sluker godt unna på mila! (i tillegg får man satt disse miljøfolka på plass også,dem kan ikke klage på gass,hah!)

Skrevet

Jeg ønsker meg en Peugeot 807 med 6-7 seter...

Er veldig fornøyd med den vi har nå, Peugeot 307, men den blir litt liten når det kommer enda en unge ;-)

Skrevet

Nissan Patrol. Kjempegod plass både foran og bak, og veldig gode å kjøre. Praktisk bil på alle måter, man sitter høyt og har god oversikt, god plass og veldig sikker bil.

Skrevet

7-seteren Toyota Previa er perfekt for oss med to barn og bikkje. På størrelse med en Chrysler Voyager og maaaaaasse plass selv med alle de 7 setene på plass.

Skrevet

Hehehe, den er virkelig den perfekte bil, men vi har jo det tradisjonelle da - to seter og å sette inn bakseter vil koste oss rundt 300 000kr der 90% omtrent er avgift! *bah!*

Skrevet

Vi har en Chrysler Grand Voyager, den er stor og god og herlig! Jeg elsker bilen min! <3

Jada, "alle" sier det er en dårlig bil, men vet dere hva? Vi har hatt den i 2 år og det eneste som har vært galt med den har vært standard slitasjedeler. Vi hadde en Ford før og DET var en drittbil! Alt røk på den hele tiden, det var en lettelse å selge utgiften!

Vi omregistrerte den til persombil, da frigjør du en 40 cm på setene. Som kombi er den ikke duganes som personbil (med gitter bak).

Nå har vi to barn, og lillegutt på nesten 3 år sitter i et bakovervendt HTS sete, og mannen min på 2 meter har fortsatt plass til beina sine foran.

Noe av det beste med bilen er at man kan kjøre vogna rett inn! Og i tillegg kunne handle inn for hele familien uten å tenke på plassen.

Jepp, jeg elsker den bilen og om det hadde vært mulig, så hadde jeg giftet meg med den. Nevnte jeg hvor deilig den er å kjøre? *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...