Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Etter å ha sett på nyhetene at de skal får sånn "melde fra" knapp på www.chat.no og andre chattekanaler for å avsløre pedofili og overgrep, gikk jeg inn der som ***13. Ga meg altså ut for å være 13 år. Det er mange unge jenter og gutter der også. Etter knappe 3 minutter hadde jeg minst 3 mannfolk over 30 år som var interessert i meg, som spurte om jeg fantaserte om voksne menn. Om jeg synes "han" var for gammel osv.. Jeg er helt i sjokk over at det er mulig, at det finnes barnefedre der ute som jakter på småjenter. Trodde det var sjelden at slikt forekom, men det er faktisk ekstremt vanlig. Så pass godt på døtrene deres, hvor de chatter osv. For dette er farlig!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Ja det er helt utrolig. Jo ynge en gir seg ut for å være, jo fler får man på kroken. Jeg var sammen med en som var helt rå på data en gang. Vi ga oss ut for å være en jente på 14 år, med webcam. De måtte klikke på en link og trykke "godkjenn" for å se "meg". Når de gjorde dette installerte de et progam som gjorde at vi, siden vi hadde fått oppgitt ip-adressen deres, kunne overta dataen deres. Da fant vi mye rart altså! FYSJ!!!!! Vi kunne sjekke hva de var på på pcen, gå inn på sider på nette for dem, rett og slett styre pcen deres... Så også noen chatvinduer de hadde oppe med små jenter, og det var nasty samtaler altså... Ble rett og slett helt skremt jeg! Også ganske rart at politiet ikke har lov til å gjøre slik vi gjorde den gangen. Da kunne de tatt mange. Vi brøt jo loven, men politiet burde ha lov til å gjøre slik vi gjorde da...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 I Sverige har de overvåking av chattekanalene. Men så langt jeg har forstått er det en frivillig organisasjon som driver og "lokker" disse grisene til å oppgi telefonnummer osv.. deretter melder de fra til politiet. De har muligheten til å straffe slike her også. Loven gir rom får å straffe en som har "til hensikt å møte mindreårige å ha sexuell omgang". Sjekka lovverket her for et par uker siden. Men gjør de det?? NOT ...hadde det vært i USA hadde pipa fått en annen låt. Er så dritt lei av at barn i Norge faktisk ikke har rettigheter i praksis. Og at de jævla grisene av noen pedofile ikke får sin straff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå