Gå til innhold

hjelpe meg litt her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

dattera mi er 7 mnd, og jeg full ammen... pluss to måltider med grøt om dagen... jeg var lyst og trappe ned en del med puppen men vet ikke helt åssen jeg da skal gjøre det...! tenkte ev:

 

morgen pupp

 

grøt

 

mme

 

pupp

 

grøt

 

og evt pupp på natta????????????????

 

noen andre forslag her... er jo egentlig dette natte våke jeg vil bli kvitt hehe... takker masse for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som funket supert på førstemann var å gi siste grøtmåltid et par timer før leggetid, og så gi en flaske velling etter kveldsbadet.

Vellingen gled ned selv om han var stuptrøtt, og han sovnet med en gang og sov til morgenen etter.

 

Hipp har maisvelling fra 6 mnd, og Nestle har fullkornsvelling fra 8 mnd.

Mam har smokker som passer perfekt til konsistensen, og flasker det er lett å blande i :o)

Skrevet

ok =) da skal jeg prøve det:P tkk takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...