Ronja&Odin Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 dattera mi er 7 mnd, og jeg full ammen... pluss to måltider med grøt om dagen... jeg var lyst og trappe ned en del med puppen men vet ikke helt åssen jeg da skal gjøre det...! tenkte ev: morgen pupp grøt mme pupp grøt og evt pupp på natta???????????????? noen andre forslag her... er jo egentlig dette natte våke jeg vil bli kvitt hehe... takker masse for svar....
It's all about me Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Det som funket supert på førstemann var å gi siste grøtmåltid et par timer før leggetid, og så gi en flaske velling etter kveldsbadet. Vellingen gled ned selv om han var stuptrøtt, og han sovnet med en gang og sov til morgenen etter. Hipp har maisvelling fra 6 mnd, og Nestle har fullkornsvelling fra 8 mnd. Mam har smokker som passer perfekt til konsistensen, og flasker det er lett å blande i )
Ronja&Odin Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 ok =) da skal jeg prøve det:P tkk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå