Gå til innhold

Dere som har termin rundt nyttår....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....håper dere på 08-baby eller 09-baby? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spiller egentlig ingen rolle. Ønsker bare at alt

skal gå bra og stå bra til med barnet!!

Skrevet

Jeg har mesntermin 28 desember og UL termin 26 desember. Regner med å føde et par uker før termin slik som med de andre to, men skulle egentlig ønske jeg kunne gått litt over denne gangen, så det blir en 09 baby. Dette med tanke på skolegang, ikke være minst i klassen, modenhet osv. Men som sagt, jeg føder nok før, og når jeg har kommet så langt så er jeg sikkert så lei at det ikke gjør meg noen ting ;)

Skrevet

Jeg har termin 26 desember og håper jeg går ei uke over (som sist).

Ingen krise uansett, men dersom den venter til nyåret er jo det bare flott.

Da blir det skolestart som 6 1/2 åring i stedet for 5 1/2, han vil være blant de eldste og dermed slippe å være minst/yngst hele tiden.

Når det er sagt går det jo såklart for det samme når han kommer, så lenge han er frisk og rask ... men det går jo an å håpe på 09 :-)

Skrevet

Har termin 04.01.09 og håper det blir et 09 barn ja. Har ei jente født i september og en gutt i januar og ser helt klart fordelene med å være størst i barnehage og på skole. Når de skal over i stor avdeling i barnehagen f.eks og går fra å være 10 barn på 3 voksne til 21 barn på 3 voksne er det veldig godt at han nå er 3,5 og ikke 2,5...

Men dette er jo bare ønsker, for hva bestemmer vel egentlig vi? :-)

Skrevet

09 baby! Er født seint på året selv (28.12) og vet hvor kjipt det er.. Har termin 22 desember. Får håpe jeg gjør som alle andre i min familie og går en 12-12 dager over! :-)

(Ikke bruk dette mot meg når jeg er høygravid og sur... ;-D)

Skrevet

termin på nyttårsaften ...og håper definitivt jeg går over ( gikk drøyt en uke over sist gang ) - så får det heller være at julen blir lang ;-) når det er sagt - det eneste som teller til syvende og sist er at det går bra !

Skrevet

har termin på nyttårsaften jeg og:) for å være helt ærlig, må jeg si meg enig i ei så hadde skreve litt lengre opp, at så lengså babyen er frisk og alt står bra til, så er det på det samme for meg når den kommer:)

Skrevet

Hei igjen... :)

Jeg ser det er mange som har samme tanker som meg her :) Jeg håper også på 09 baby :) Jeg fikk på termin forrige gang og håper å gå bare et par dager over denne gangen...men må si meg enig med hun som sa "ikke bruk dette mot meg når jeg er høygravid" hehehe.

Og selvfølgelig håper jeg at alt går bra og at babyen er frisk og fin!!! Det er jo selvsagt det viktigste :)

Men det var bare litt gøy å høre hva dere andre hadde tenkt rundt dette!

Alle rundt meg synes det er så artig med termin rundt årsskiftet, for tenk om jeg er så "heldig" å få føde på selveste nyttårsaften,og få nyttårsbarnet og komme i avisen og alt det der :)

Hehehe :-D

Vi får holde hverandre oppdatert når det bgynner å li mot jul og nyttår, så får vi se hvor vi ender ;)

Lykke til videre hvertfall og kos dere med magene og de deilige små sparkene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...