Gjest Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 .. Skulle så gjerne tatt en beslutning, men det er så vanskelig. Fått tilbud om 8-4 jobb, fulltid. Minstemann er 11 mnd og starter i bhg 1. september. Jeg er så usikker på hvordan han vil reagere på barnehagestart og hvordan det vil være å gå ut i full jobb og få alt til å gå rundt her hjemme i tillegg. Mange som jobber fulltid her, og har dere det hektisk?
Gjest Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jeg jobber fulltid, men har heldigvis ikke så lange arbeidsdager. Mine er i bhg fra 8 - 15. Mine gutter er 1,5 år og 3,5 år og foreløpig går det flott (etter 1 uke - he he) Husarbeid og handling gjør jeg på kvelden.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 jeg jobber fulltid fra 7 - 15 men så pendler jeg langt så jeg springer ut dørene her 0540 og er hjemme igjen ca 1615. Er helt avhengig av sambo for at det skal gå rundt. Kan akkurat rekke barnehagen når jeg kommer hjem, men har ikke sjans til både å levere i barnehagen og hente i barnehagen på en vanlig jobbdag. Vil veldig gjerne ha en jobb nærmere slik at sambo kunne blitt mer flexibel i sin jobb siden det faktisk er han som tjener mest til tross for at jeg er avd leder. Håpløs bransje. dersom man er to som jobber fulltid og to som kan hjelpe til hjemme så går det helt fint. ikke noe problem. Men det er klart, hadde vi hatt råd hadde jeg gjerne jobbet 60 eller 80% bare
Blue Lady Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Mina på 1 år og Lucas på 3 begynte i barnehagen på mandag , jeg begynte i full (ny) jobb på onsdag. Har gått kjempefint de tre dagene jeg har jobbet. Ikke stress om morgenen, det handler bare om å stå opp tidlig ;p Begge barna stortrives i bhg, Lucas har bare byttet til ny bhg, mina er helt ny i bhg-verden. Jeg er ferdig 1530 så da er jeg å henter de i bhg kl 1600, rett hjem og lager middag, akkurat det er litt stress for barna er sultne og litt sure, men lar de spise resten av matpakken sin så går det fint
Gjest Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Går helt fint å jobbe fult man får bedre rutiner og ting går mer på skinner synes jeg. Det var for eks mye ryddigere her når jeg ikke var sykemeldt hehe, fikk gjort mye mer lekser også og middagen var ofte tidligere på bordet enn hva den er nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå