Gå til innhold

andre med ikm på fredag 29/8? Symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har mensmurringer, har hatt det en ukes tid nå. Noe hvit/blank utflod de siste to dagene. Det er vel alt.. Synes tiden går så sakte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det samme! IKM lørdag tror jeg.Hatt murring, og dette med utfloden som er litt på fallende. Tiden snegler seg virkelig avgårde...

Skrevet

har IKM på fredag selv... har faktisk vært kvalm i det siste ... ikke sånn kaste oppkvalm men kvalm når jeg har sittet på i bil og egentlig sånn litt hele tiden, har sure oppstøt.. hvit melke aktig utflod som har økt i mengde i det siste, har hatt litt sånn varme tokter også.. pluss at jeg føler jeg kan begynne å grine for alt... men jeg tror det hele kommer av at jeg har så lyst til å være gravid at jeg innbiller meg det..

har ei venninne som akkurat ahr blitt gravid og hun er så kvalm.. smittsom det tror jeg ;0)

er inne i vår 3 pp vi nå så er jo lov å håpe!!

Skrevet

Slenger med på her :) Har vel egentlig testdag på lørdagen. Men hadde tenkt å teste meg fredagen for det! ;)

SYMPTOMER: Det bobler no sinnsykt i magen! Har skikkelig mye luft. Og nesten så jeg kan kjenne stikninger i eggstokkene. Har en slags "tyngde" i underlivet. Men det skal sies at jeg kjenner etter for alt det er verdt! Hehe.... Har så lyst at det skal klaffe denne mnd at du vikke truuuu det! ;) Er trøtt også, men det kan skyldes at det går i ett drivane kjør om dagen. (Trøtt var fornavnet sist sv.skap!! Men føler ikke det er sånn gravidetrøtt. Det kommer evnt litt nærmere IKM.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...