Gå til innhold

Falsk graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt for ca 3 uker siden. Skulle vært i uke 8 nå. Tidligere i uka var jeg på en innvendig UL, og legen konstaterte at det ikke var noe foster. Det var ingen tegn på graviditet i livmoren. Jeg har ikke fått mensen og tester fortsatt positivt. Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få sjekket om du er gravid utenfor livmoren.Det var jeg .Jeg tok først en UL hvor det ble konstatert at det ikke var noe foster i livmoren .måtte komme igjen dagen etterpå for og måle om hcg nivået ,det hadde steget så jeg måtte ta en ny UL og der så de at jeg var gravid i ene eggstokken .

Dagen etterpå ble jeg operert og de måtte fjerne høyre eggstokk.

Få en ny UL så fort som mulig.Det kan være veldig farlig og være gravid utenfor....

Skrevet

Det hørtes jo skummelt ut. Føler meg litt som en "mental case" her. Skal ta nye blodprøver i morgen, så får vi se hva som skjer videre. Føler vi ble litt satt til oss selv for å gruble på hva i all verden dette er for noe.

Skrevet

Vist hcg nivået stiger så må du kreve en ny UL.

De tok 3 ul på meg.

Det var bare flaks at det ble oppdaget at jeg var det .

Jeg følte at det ikke alt var som det skulle og dro på legevakten og overdreiv veldig .Fikk time på Ullevål dagen etter til UL

Han legen som opererte meg var helt sjokka over at jeg klarte og gå inn på oprasjonsstua.Jeg skulle ha hatt kjempe store smerter og han sa etterpå at jeg hadde kjempe flaks ,for hadde jeg gått sånn lenger så kunne det ha endt mye mye værre.

Skrevet

Glemte og si:

Lykke til ,håper dere får noen svar i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...