Gjøkeredet③ Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Åssen legger man merke til det? Kan man lekke uten å legge merke til det, og er det farlig? Evt. hvilke konsekvenser kan det ha?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Du blir jo våt i trusa da..får vel beskjed om å ta på deg et truseinnlegg hvis du ringer på sykehuset..så ser de på det når du kommer...Hvis man leker fostervann eller har mistanke om at man gjør det så skal man ringe på sykehuset.. Jeg ringte og det var de veldig glade for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå