SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg er kokk og har arrangert en hel del dåpsfester ol. Trodde aldri jeg kom i denna knipa. men jeg er i villrede for hva vi skal ha og spise i dåpen. Noen som har noen tips.. For denna hjernen er i tåka enda
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Hvor er du fra da? Her i Trøndelag er Sodd veldig vanlig. Ei venninne hadde taps buffet, det var veldig godt. Også koldt bord helt enkelt. Det er jo genialt for da ordner du alt dagen i forveien også er det bare å hive utover.
minimy m Emma & Emil! Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Vi hadde brun lapskaus Var veldig fornøyd med det valget! Masse lykke til Klemmer fra
Alba44 Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Koldtbord. Min desiderte favoritt, og det var det vi hadde )
Bie&babylove:-) Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Jeg er også kokk og jeg lagde et skikkelig godt koldtbord til dåpen til snuppa. Laget et litt "uorginal" koldtbord, med ting som ikke er SÅ vanlig å ha på koldtbord og det ble en kjempesuksess! Og skal definitivt lage det ved senere annledninger.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 24. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2008 Bie hva lagde du??? har vurdert det jeg og litt uorginalt.. men er helt blank på alt:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå