Meg og bøllegutta!! Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 og jeg gleder meg som en unge : )))) Drar sammen med min beste venninne og nå har vi fått plass på htta også så vi slipper å sove i en gymsal på rena!!! Værmeldinga sier 24 grader og sol så det kommer til å bli bare helt fantastisk!!! Blir første gang jeg er borte mere enn 1 natt fra minsten på 18 mnd da, men det går nok bra.. de er jo hjemme med verdens beste pappa!!!
Krusemynthe Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Da har du vel sjekket treningsmagasinet.no? Masse gode tips og i morgen erdet nettmøte med nm-vinnerene i terrengsykling. Sikkert noe å plukke opp der også (eller du selv kan spørre om det du lurer på ;-) Lykke til!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Nei faktisk ikke for den fantastiske pappan er en fantastisk mann også og kjøpte sykkel til meg på bursdagen min nå i august!! En Merida Birkebeiner Superlight : )) 9,5 kg tung så å gå bakkene som en lek : ))
Gunn og Gutta Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Neimen svarte mi ti, e det birkebeiner`n i helga.... Jeg får stå å grøfta å heie på deg, for jeg skal på hyttetur, og mener løypa går rett forbi hytta der vi skal være. Den ligger oppi Skramstasætra iallefall:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå