Heaven har født::) Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Lille Renathe (nathe) vår fyller ett år i dag:) Har kost oss masse i dag, og hun har fått kake og var storfornøyd med det:)
Minnie Mom Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Gratulerer meg dagen! Gutten vår blir 3 år på tirsdag og vi har idag feiret med svigerfamilien og et par venner. Fått mange fine gaver, spist pølser og kaker, barna har lekt og rotet masse... ;o) Nå har vi ryddet, vasket og støvsugd (IGJEN.., hvorfor rydder og vasker man egentlig FØR besøket kommer...?), barna er i seng og freden har senket seg.. ) Helt frem til neste runde når min familie skal komme og feire... )
Heaven har født::) Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Tusen takk begge to. Vi har ikke feiret ordentlig enda vi da. Var i 70 års lag i går og vi har så stor familie at vi må dele det opp over minst to dager,så da er det greit å få tatt alt på ei helg syntes jeg. Og fra mai til okt er det bursdager nesten hele tiden. Så vi skal lage kalas om 14 dager, det blir moro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå