Gå til innhold

cervix 3-4 cm, men 2 cm åpning!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm.. andre som har det slik eller? hørtes så rart ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat det samme. Var visst helt vanlig det. Spesielt om en hadde født før som jeg har. Ble tøyd godt på fredag og skal igjen imorgen, blir spennende og se om det er forandring..

Skrevet

strippet de deg? ser det er en stund til terminen din? jeg spurte når de ville gjøre slikt, å da sa de at de ventet helst til termin.. hmm.. de gjør vel så forskjellig!

klart det blir spennende å se!! håper de ser forrandring da! har ett barn fra før jeg også.. termin nå 4 september.

så egentlig så kan det være slik at vi ikke engang er i nærheten av å bli klar!? har hatt blodspor i fire dager jeg nå.. har du merka noe slikt?

Skrevet

Har så vannvittige bekkensmerter at de ville hjelpe meg litt igang, så derfor strippet de meg, skal imorgen og onsdag også.

Har hatt slimete, brunlig utflod etter strippinga, regner med det er slimproppen som delvis har gått.

Legen sa at flergangsfødende kunne gå hele svangerskapet med en slik åpning, så dessverre er det ikke et tegn på om ting er igang. Må nok ha modning på den berømte livmorhalsen...

Lykke til iallfall, håper vi føder før termin : )

Skrevet

lykke til ja! vet hva du mener med bekkensmerter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...