Gå til innhold

Svever på rosaskyer etter positiv test


lykkelig med en i magen

Anbefalte innlegg

Hei..

Etter flere negative testen de sisten mnd, viste testen endelig GRAVID for noen dager siden! Jeg er overlykkelig!! Tror terminen blir ca 9. mai.

Tr kom på dagen, men forsvant etter en halv dag. Da øynet jeg håpet igjen og tok en cb digital. tårene presset på da den var positiv... Har ikke fortalt det til noen andre enn min samboer, da er det bra å kunne dele lykken med dere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye!! testet selv positivt på onsdag, og har egentlig bestemt at vi ikke skla si så mye ennå, men jeg har ikke klart å holde meg. Har ei venninne som har mistet så hun vet at jeg er gravid, sånn at hvis noe går galt så har jeg ei å snakke med.

 

Gratulerer masse, krysser fingrene for at alt går bra de neste mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til dere begge to. Jeg testa postivt i går. Var ganske sikker på at jeg var gravid så måtte bare få det bekreftet:-) Besteveninna mi vet det men blir nok bare hu som får vite det før vi har passert 12 uker. VI har ingen hemmeligheter for hverandre:-) Tror det skal gå greit å holde seg til alle andre, om jeg ikke blir sykt kvalm da. Da blir jeg vel muligens avslørt på jobb. Men var ikke kvalm sist så satser på at det går bra denne gang og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse, håper du får et flott svangerskap :)

 

Har også bare fortalt det til samboer og bestevenninnen, godt å kunne skravle her inne og dele gleden da. Blir heller ikke å fortelle det før ca uke 12 (eller kanskje til mamma litt før), men har jo mest lyst til å rope ut min glede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...