Gå til innhold

intimt flaut og litt udelikat spørsmål....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått noe utslett i lysken, begynte som hvite små blemmer, en hel haug som satt sammen, tett på et litet område, de begynte å vætske. nå er det liksom bare sårt, ømt, klør litt og væsker. det er veldig illeluktende selv om jeg vasker, går ut ifra at det er puss.

har hatt sopp i underlivet før, men ikke i lysken, så jeg er usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i sånne tilfeller du SKAL GÅ TIL LEGE!!!!!!!!! og ikke spørre her på nettet om løsning.

Skrevet

ikke kjeft da :o)

jeg skal til legen... men ikke på en søndag kveld.

noe andre VENNLIGE sjeler som har vært borte i dette?

Skrevet

jeg har nok ikke vært borti det nei.. men jeg ville nok ha sjekka det som du sier du skal gjøre :) skjønner godt at du spør her jeg.. kan jo være andre som har vert borti det samme, og det ER søndag som du sier :) lykke til hos legen i morgen. får håpe det bare er bagateller!

Skrevet

jepp, har legetime. men det var liksom ikke så akkutt at jeg fikk time på dagen.

så jeg tenkte jeg skulle høre her først :o)

Skrevet

Jeg hadde et område i lysken som ble rødt og irritert tidligere i svangerskapet. Smørte meg med litt sinksalve og det gikk raskt bort :) Aner ikke om det kan hjelpe deg eller om det er det samme i det hele tatt. Men om det er vondt så kan den kanskje lindre litt??

Skrevet

Herpes?

Herpes fra munn kan smitte til underlivet ved oralsex.....

Beklager direte tale.

Skrevet

hehe, jeg tåler det jeg :o)

men mannen min har ikke herpes. er det sånn herpesutslett er?

kan man få det sånn plutselig? uten å ha byttet partner`?

Skrevet

Eller kansje du har fått med deg nyhetene ang bjørn borg boksere...

noen av de har gitt blemmer pga giftstoffer i tøyet de er laget av..

God bedring.

Skrevet

Mulig soppinfeksjon? Ville prøvt å smøre med cansten salve el hvis du har, bare for å se om det virker. Uansett høres det ut som noe infisert i og med at det lukter. Lege må nok se på det uansett......Lykke til:)

Skrevet

Om det gjør skikkelig vondt og begynte som blemmer som siden sprakk så høres det veldig ut som herpesinfeksjon syns jeg og. De bryter ofte ut på ett sted første gang man får utbrudd. Kan også være masse annet som gir byller og lukter ille i lysken uten at jeg skal lage en uggen liste til deg her.

Det er ikke mulig å si hva noe er ut fra beskrivelse på nettet, men veskende, illeluktende byller i underlivet bør sjekkes rimelig fort. Pass på å vaske hender samt ikke ha hudkontakt med andre i til du har vært hos legen og fått diagnose.

Er vel ikke så vanlig at herpes 1 smitter fra munn til underlivet og blir til en herpes 2 infeksjon da dette er to helt forskjellige virus...?

Skrevet

tusen takk for svar jenter :o)

ska som sagt til legen ja. håper ikke det er herpes :o(

skal jo føde om 1 mnd ca. er vel ikke så heldig kanskje....

Skrevet

Høres veldig ut som herpes. Du har kunne ha blitt smittet for lenge siden uten å ha hatt noe utbrudd før, det er et virus som alltid vil ligge i kroppen om man først har fått det. Og herpes simplex 1 kan smitte til underliv ved oral sex om man har utbrudd.

Skal ikke si sikkert om det er det, er ingen lege, bare en hudpleier, men om det skulle være det planlegger de fødselen din slik at barnet ditt ikke vil ha risiko for smitte om du skulle være så uheldig å ha utbrudd når du skal føde:-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...